19 maja 2021

11:00 - 12:00

Na tropie generacji Z. Jak docierać do najmłodszych kandydatów w digitalu?

  

    

Generacja Z właśnie rozpoczyna swoją przygodę z rynkiem pracy, jako kandydaci są wymagający i świadomi.
Niestrudzenie przeczesują Internet w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania – kim jest pracodawca? Co oferuje? Co sądzą na jego temat byli pracownicy? Czy jest nowoczesny i postępowy? Czy można go spotkać w social media?  

Odpowiedź na te wszystkie pytania pozwalają "zetkom" wybrać pracodawcę idealnego, dopasowanego do ich potrzeb oraz wymagań.
Opowiedzmy więc w jaki sposób mówić do przedstawicieli pokolenia Z.
Jakie informacje im dostarczać oraz gdzie być, żeby efektywnie do nich docierać z komunikacją. Od czego zacząć budowanie świadomości marki w ich umysłach i jak przekonać ich do zaaplikowania właśnie do naszej firmy. 

Pytania, na które szukamy odpowiedzi:  

  • Jakie kanały są najbardziej efektywnie w dotarciu do pokolenia Z?  
  • Jakie formy komunikacji wybierać i w jaki sposób tworzyć treści (krótkie formy pisemne, wideo, zdjęcia, instastories)? 
  • W jaki sposób mówić do generacji Z, co podkreślać, jak się do nich zwracać, jakie informacje dostarczać? 

  

    

O dotarciu do generacji Z w digitalu opowie Olga Żółkiewicz z z How 2 HR

Olga Żółkiewicz prowadzi bloga o tematyce Human resources (www.how2hr.pl) i specjalizuje się w employer brandingu, candidate & employee experience, komunikacji wewnętrznej oraz personal brandingu.
Prywatnie i zawodowo jest ogromną entuzjastką social mediów i doskonale wie jak skutecznie wykorzystać je w budowaniu wizerunku osobistego i wizerunku pracodawcy.