3 grudnia 2020

11:00 - 12:00

webinar

Akademia Inspiracji

Komunikacja wewnętrzna w rozproszonej organizacji. Dlaczego regularność, transparentność i zaufanie są tak ważne?

Pandemia zmusiła firmy do przemodelowania kluczowych aspektów ich funkcjonowania. Jednym z nich jest komunikacja wewnętrzna, która przeszła przyspieszoną transformację. Od kilku miesięcy pracujemy nad digitalizacją wewnętrznych narzędzi, w tym tych do współpracy i komunikacji. Ale czy równolegle świadomie budujemy wśród pracowników i kadry kierowniczej zmianę postaw? 
Trzy fundamenty komunikacji wewnętrznej to regularność, transparentność i zaufanie. Szczególnie teraz w czasie turbulencji nabierają one jeszcze większego znaczenia. Podczas webinaru sprawdzimy, czym powinny przejawiać się w komunikacji wewnętrznej oraz jaki mają wpływ na poziom zaangażowania pracowników i wyniki finansowe firmy. 

Webinar już 3 grudnia 2020 r. o godz. 11 poprowadzi Maja Biernacka, Internal Communication Consultant, od 2015 r. prowadzi własną firmę bee DIFFERENT i pisze bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspiera firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkoli, realizuje audyty, opracowuje strategie i pomaga wdrażać narzędzia. Szkoli się w Polsce i za granicą. Wśród klientów jej firmy są m.in.: Lidl, Volkswagen, Totalizator Sportowy, Lasy Państwowe i najlepsza agencja komunikacji wewnętrznej w Europie – londyńska Gatehouse. Komunikacją – wewnętrzną, PR i dziennikarstwem – zajmuje się od 2002 r. Przez ten okres z powodzeniem kierowała zespołem konsultantów w agencji PR, odpowiadała za komunikację wewnętrzną Grupy Allegro i public relations Telewizji Polskiej w Poznaniu. Zanim związała się z public relations, przygotowywała programy telewizyjne dla TVP i TVN.